Personlighet med funktionshinder!

I vissa sittvationer annses jag som tyst och blyg och i andra sittvationer annses jag som att jag hörs överallt och folk vill bara få tyst på mig.
Och jag vet att det har med mitt funktionshinder att göra.
Och jag pendlar så.
Folk säger som vet hur jag e att jag är som Grynet!

För jag bryr mig inte jag är 100% mig själv och jag försöker alltid vara 100% mig själv.
Och då glappar jag käfften 24/7 och gör konstiga saker som '' ni normala tycker e konstigt".
Men i sittvationer där jag vet att jag måste skärpa mig blir jag lite som förlamad för min kännsla är då att jag blir nerstämd och tänker jag vill inte ha mitt funktionshinder jag hatar mig själv.
Och personer som stör sig på mig när jag glappar ska ni vara glada för då betyder det för mig att jag känner er så pass väl att jag vågar vara mig själv och stör ni er så får ni säga i från för med mitt fuktionshinder kan man inte läsa av sånt.
jag frågar säkert mig mamma 100 gånger om dagen när jag är osäker på en sittvation varför sa den så vad menar den med det är den arg på mig är den ledsen på mig är den besviken på mig.
Och jag försöker träna på det men det är som att säga till en som sitter i rullstol som inte har några ben att springa men jag försöker iallafall.

Ni med funktionshinder förstår vad jag menar!
Ni som inte har det förstår kanske till en viss del eller så förstår ni inte!

Och jag lever med det och jag vet SVART ELLER VITT INNOM DETTA!!

Och det är så här det e för mig och fler!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0