Djävulen bär prada.

Jag sitter och tittar på djävulen bär prada.
Jag älskar den filmen jag får så mycket smyckets ideer från den filmen.


Bilden till höger är min favorit klänningen i miltär grönt med guld smycken
Jag får en känsla av Grekland.
Jag har denna känslan i kroppen när jag gör smycken.
Men när man jobbar i det yrket jag gör så blir man aldrig nöjd.
Jag tror att när man visar upp smycken som jag gjort för min mamma och hon säger att det är fint tror jag henne inte för att hon har sagt det så många gånger.




Meryl Steep spelar  Miranda Priestly i filmen djävulen bär prada.
När jag skapar smycken så tänker jag som käraktären Miranda Priestly.
Jag tänker som filmen i mitt huvud.

Men i filmen Djävulen bär prada är jag som Anne Hathaway  som spelar Andrea Sachs.
Själv bär jag det jag tycker om och inte det som är mode.
Men jag tänker som Miranda Priestlt när det kommer till smycken.
Jag känner mig som två personer i en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0