Gå bakom ryggen med falskhet!!

Under 3-4 år orkar jag ite mer med detta!


Man vet vad man vill göra/vill bli.
I 3-4 år har man dragits med er och man i min sitts har inte något annat val..
Jag har allt jag kan önska nu i livet tackvare min mamma som sliter så hon blöder i kroppen...
Men pgn av att ni inte klarar av att man har en röst hänger jag ut er!!
jag klarar av att vara på ett jobb i vuxen värden jag behöver inte några JÄVLA DAGIS FRÖKNAR!!!!!!!
jag kan torka mig i röven själv!!!
Men att prata bakom min rygg JAG ÄR MYNDIG OCH DET ÄR JAG SOM BESTÄMMER OVANSÄTT NI GILLAR DET ELLER INTE!!!.

Detta har jag sagt och min handläggare håller med mig!!!!!!!!
Det ska bara hållas möten när Ac Design Of Sweden är med!!!!!!
Inget säges bakom Ac Design Of Swedens rygg!!!!!!!!
Alla fel ni gör kommer Ac Design Of Sweden skriva ner spela in!!!!!!!!

Så det är bara ni som förstör mitt liv för tillfället !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0