Halv norsk

Sist jag var i Norge var när min farmor begravdes.
Jag vet var jag kommer i från och Sverige/Norge.
Men jag känner mig mer norsk en svensk.
Jag har spenderat många vintrar i Geilo i Norge med att åka skidor och fira jular ett stärkt minne är att jag önskade mig en bilbanna och en radiostyrd bil.
Vilket jag fick.
Och Geilo är ett ut av mina favorit ställen.


Haugesund i Norge är ett ställe jag vill ska flytta till och det har jag velat sen jag var där första gången.
Det är som en fiske by.


Där vill jag köpa ett hus längs vid vattnet som jag kan ha butik verkstad lägenhet.

Anders Behring Breivik.


Det du har gjort misslyckades du med det kan jag lova och Du har gjort Norge stärkare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0