Håller jag på att bli sjuk??

I morse när jag vakna frös jag tog en ipren i hopp om att jag skulle bli bättre men ikke.
Jag missade första bussen.
Jag skulle till nästa buss kände jag att jag frös enumer så jag sprang in på 7-eleven köpte en latte men....
När jag skulle ta ett lock till latte muggen fans det inte åååå.
Jag satte mig på bussen trodde jag skulle få en lungn stund på 10 minuter så han som körde bussen körde hackigt typ tvärrnitar.
Jag kollar bak då visar det sig att det var en kvinna som ville att han skulle peka ut några gator.
Där av hackig körning.
På jobbet så frös jag mer en någonsin men jag älskar verkligen att vara i verkstaden/jobbet så även om jag bara ville gå hem så för att jag frös och bara kände mig sämre och sämre så stannade jag kvar och tänkte nää jag tänker inte gå hem även om jag skulle dö på kuppen.
JAG ÄR VERKLIGEN BESATT AV MITT JOBB MEN JAG JOBBAR MED DET JAG ÄLSKAR MEST SMYCKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0